Thursday, February 17, 2011

kesayuan hati ini~~

Posted by sang perempuan at 2/17/2011
haa???aku seperti terdengar2 n terpanggil2 name itu..ttb sayu jer hati ni..tp knapa ttb je stelah sekian lm??n lm dh aku x rs perasaan ini..

RINDU???tp rindu pd yg tiada mesti uollss tau ia sgt menyakitkan kan??RINDU pd siapa??KAKAK???ha'a..perkataan tu yg keluar dr hati aku..aiihhhh,,apsal ttb aku leh rs rindu ngan dier??tp dlu mmg aku rapat sgt ngan dier..tp dier da PERGI dulu..mak aku ckp Allah lebih sayangkan dier..tp np skejap je aku leh rs aku der seorang kakak??tp aku masih rs bersyukur sbb masih diberi peluang tok dpt seorang kakak walaupun skejap..Umur aku tujuh tahun kakak da pergi tinggalkan kami..Memang masih kecil sgt waktu tu rsnyer hati ni tuk memahami mne kakak pergi tp aku mcm seolah2 tau yg aku x kn jumpa kakak lg..klau dlu setiap mlm tdo ngan kakak..tp pas kakak x der semua jd sorang..sunyi..

Mak cakap KAKAK..
baik...
suker tolong orang..
suker tolong mak ayah..
pandai mengaji..
rajin wat kije sekolah..
rajin baca buku..
rajin sembahyang..
klau bulan pose mesti pose..(klau x penuh pun cm sehari dua je dier tinggal, sbb malu nk mkn sbb semua org pose)

sebab tu Allah sygkan kakak kan...

KAKAK..rindu ngan kakak..mesti kakak seronok kt SANE..mesti kakak cantik kan..sbb mak ckp klau kakak meninggal, kakak akan masuk syurga..n kakak cantik cam bidadari..ara pun x pernah jumpa bidadari tp mesti kakak lebih cantik dari bidadari kan..

Mak cakap kakak blh tgk n nmpk kitaorg kt dunia ni..n mesti kakak pun tau yg kami rindu pd kakak..

AL-FATIHAH untuk kakak..Semoga roh kakak tenang disana..Amin....

0 comments on "kesayuan hati ini~~"

 

Sang Perempuan Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal